Tuesday 31 August 2010

Fur



都知年年冬天都好多毛野. 但係今年好似真係好誇張....打開9月号VIVI頁頁都係毛毛!!
仲要係套套衫都係襯毛鞋....睇到我想要返一對.

 所以前幾日我已經去買左幅毛布.^^
見到VIVI其中2頁,係鹿紋毛...好靚呀!點解我揾唔到呢pattern既布ka

其實早係個多月前見到D&G既Fall2010已經盟生念頭~~鞋套!!
除左毛毛, 其實我仲好想織一個pattern套,
但係要織幾耐.會唔會織織下斷尾!?
而我個腦仲有好多idea要做.....

我又想要多好多好多時間呀!


Chanel系列同樣推出毛鞋. 整個collection都像北極熊.^^好可愛啊!
等待著今年冬天.一定要夠凍啊!!

2 comments:

  1. Really beauty. I will buy a fur, then you help me to make ones. Hahaha!

    ReplyDelete
  2. Wing: ^^好!揾日我地一齊去ssp揀毛啦!!再唔係去你屋企收集阿仔d毛都得喎. hahaa..

    ReplyDelete