Wednesday 22 December 2010

Nail Rock

之前在topshop online store 見到nail sticker, 已經好想買黎玩下, 因為佢出左唔同pattern. 全部colour 都好吸引, 有鏡面金, 銀色, 豹紋, laces.....等等, 雖然係大概要 6.5英鎊一pack. 不過為左貪新鮮就買黎玩玩啦.


我就揀左金同豹紋, 冬天就最岩.

隨包裹附有poster 一張, 有topshop 的hot items.

其實就等如一張貼紙. 貼係指甲上面.
用後感就係, 如果各位好符閒, 又唔想出街俾人搞d指甲, 可以買來試試. 原理就好似收縮膠紙一樣. 貼左上去, 之後用風筒吹吓,等佢貼實0的指甲. 缺點就係一濕水就會卜起. 所以我建議如果大家無時間, 又突然有ball 或party要去, 可以用15分鐘即刻有特別甲色. (但如果去完toilet之後要洗手, 就要諗過先. )

1 comment:

  1. 其實效果真係好靚. 如果我有一日隻手咩都唔洗做.我會試下玩既.不過應該係我死果日,.....記得買來幫我貼la!hahaa

    ReplyDelete