Thursday 16 September 2010

Celine clogs=木屐風雲=

由第一次看見Chanel既春夏時裝show, 系充滿田園味既走秀台, 看見model著住活潑優雅既時裝再搭配木屐走出來時,不止我的心,相信很多人的心都被攻陷了!


但今次我要講既重點吾系chanel, 而系設計簡結鮮明既超重型木屐Celine clogs
 
 
只系一塊布,一舊木,再加窩釘,就可以有如此效果! 如果你吾怕又重又硬, 呢對鞋襯衫一流, 好鐘意佢既簡潔同特別, 一件鬆身衫加一條LEGGINS 已經可以好TRENDY!!! 雖然已經接近春夏尾,但系呢對鞋愈抄愈熱, 除左正貨外, 街上開始有山寨版,連國內既淘寶都開始加隻腳入去, 木屐旋風將直捲2010年! (如果我著左咪成個巨人敢?! HAHA)

1 comment:

  1. HAHA..你著住黎同我出街要通知聲, 我帶埋張梯出街...
    &
    我都勁中意木屐,然後我上個月買左對...
    點知PK, 而家R媽禁止我再著呢鞋啦!>__<

    ReplyDelete