Tuesday 14 September 2010

Converse X Jimi Hendrix

唔知幾時開始. 我既鞋櫃總係會放一對converse....縱使一年都唔會著都十數次.
係!我唔係一個outdoor既人,多數時間都中意著d女性化既款.converse喎!對於我.好難襯衫啫...

今期cosmo girl竟然比我見到佢.Converse X Jimi Hendrix
襯得好型.冇哂街頭服既味道.

又有衝動入貨... 鞋櫃入面既舊鞋,可以榮退了..^^哈!



Music Collaborations:
Jimi Hendrix x All Star Loop Lace
此次的聯名鞋款主要是以《Axis: Bold As Love》與《Electric Ladyland》兩張專輯封面和Jimi演唱經典名作《Purple Haze》所穿著的服飾為設計靈感,向這位傳奇迷幻藍調吉他大師致敬。


但我聯想唔到吉他喎! 反而好有士兵褸既感覺^^" keke
唔緊要la.女人買野有10萬個借口既.

No comments:

Post a Comment